Campania de informare publica "Ce faci in caz de accident?", realizata in parteneriat de Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor (APPA), CSA - Comisia de Supraveghere a Asigurarilor si Directia Rutiera a Politiei Romane are ca tinta informarea corecta a conducatorilor auto si a pagubitilor cu privire la drepturile pe care le ofera o polita RCA.
"Campania reprezinta o initiativa foarte buna si cred ca este pentru prima data cand se face o informare directa a conducatorilor auto. Si este bine ca, pentru a intelege mai clar acest lucru, se face o comparatie intre CASCO si RCA. Este foarte important ca asiguratul sa inteleaga ca polita acopera daunele pe care le provoaca tertelor persoane", a declarat Mona CUCU, Director, Directia de Asigurari Obligatorii, CSA, in cadrul emisiunii "Ora de Risc" difuzata ieri la Radio RFI.
Conducatorii auto trebuie sa cunoasca faptul ca e indicat sa cumpere o astfel de asigurare de la persoane autorizate si din spatii special amenajate. In acest context, invitatii emisiunii "Ora de Risc" au precizat ca emiterea electronica a politelor RCA de la 1 ianuarie 2010 a scazut semnificativ riscul ca soferii sa poata fi pacaliti de vanzatori neautorizati.
Referitor la modul de utilizare a constatului amiabil, "este important de stiut ca pentru a putea sa isi repare masina, ambii conducatori auto trebuie sa se prezinte la compania de asigurari pentru a putea obtine documentul de introducere in reparatie, fara de care nu isi pot repara masina. De aceea consider ca acesta este unul dintre motivele pentru care soferii inca merg impreuna la compania de asigurari", a adaugat Mona CUCU.
Pentru a asculta inregistrarea emisiunii Ora de Risc click aici.